Great Black

Direktlänk till inlägg 17 april 2010

Ny famljemedlem

Av Maja Fredriksson - 17 april 2010 23:38

Idag önskade Sanna, LP och hans nya familj lycka till!


Med denna lilla krabat ska vi göra det mesta! Malin ska prioritera lydnaden och spår medan mina grenar blir agility och sök. Vallningen kommer vi köra gemensamt för det är något vi båda brinner för. Sen får vi se om vi även hinner med rapport och TJhund.


Får vi presentera vår lilla stjärna, LP!


  


Idag har vi varit på klubben och tränat. Link fick ett litet kort pass lydnad och sedan agiliytpass. Han kör nu 8 pinnar slalom och jag kan göra hetsa på ganska mycket och befinna mej bakom, bredvid och göra bakombyten.

Han fick även ett pass på gungan vilket han verkligen gillade. Han springer i full fart ända fram till kanten och står kvar när den smäller! Duktiga Linke pinke pånken!


Link på gungan

     


Imorgon är det Sockerträff på klubben! Då får vi även träffa Milo, Cash, Pippi, Vasco och Lystra, självklart kommer LP! Hoppas att vi får se fler från Kull 1 med!


Link och Vegas - Lika som bär!


 
 
Liza,Lotus&Pax

Liza,Lotus&Pax

18 april 2010 10:05

Va!?!? Ska ni ha Lotuspojken??? Va? Vad håller ni på med? Ljuger ni? Vart ska ha bo då???*FÖRVIRRING*

http://www.lizashundar.bloggplatsen.se

 
Liza,Lotus&Pax

Liza,Lotus&Pax

18 april 2010 10:12

Förresten, jag tror att Pax kommer att få såna där fladderbacon som Link och Veggie, vad kan man göra för att undervika det?

http://www.lizashundar.bloggplatsen.se

 
Sanna

Sanna

18 april 2010 20:23

Dream on...

http://www.sugarwinds.se

 
Lotta

Lotta

18 april 2010 22:30

Nej, men vad kul att ni ska ha lillkillen! Då får man väl säga lycka till till er också!
Jag vet inte hur jag ska ändra min bloggruta, men jag stör mig så på det!

http://www.bratland.se/lotta

 
Ingen bild

Marre

18 april 2010 23:15

Ni är inte kloka på en fläck!!

 
camilla

camilla

20 april 2010 20:22

Tokskallar!! =)

http://www.gizmobus.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja Fredriksson - 22 december 2017 19:47

Tycker det blir svårare och svårare att sätta mål. Tror mycket beror på att jag inte vet om jag får all tid jag vill och behöver... Men vi gör ett försök!   Link's mål: Nose Work NW1   Jamie's mål: Agility Uppflyttad till agility...

Av Maja Fredriksson - 21 december 2017 21:54

Det har inte blivit många inlägg här i bloggen men jag känner ändå att det är kul att spara målsättningar och utvärdera tävlingsåret. Det har inte blivit många tävlingar under året och egenligen inte många mål uppfyllda...   Links mål: Bruks ...

Av Maja Fredriksson - 12 juni 2017 20:15

Carroll's Rei 4 Sugarwind     Ras: Australian Shepherd Född: 2017-06-12 Vikt:  Höjd:  Färg: Blue merle vit och tanÖgonfärg: Bruna Svans: Kuperad Ögon: Bruna HD: ED: Övrigt:   SKK reg: SE14164/2018 ASCA reg:   Mor: Car...

Av Maja Fredriksson - 1 januari 2017 12:54

Då var det dax att planera och sätta upp lite mål för 2017 års tävlingssäsong. Ibland känns det lite deppigt att inte kunna sätta de mål vi önskar, samtidigt som det skapar det nya utmaningar.    Links mål: Bruks Uppflyttad till elitspår ...

Av Maja Fredriksson - 27 december 2016 22:43

Idag har vi hunnit med både ett skyddspass för Jonas och sedan träffat alla amerikanska aussies i vallhagen. En underbar hunddag från 10-16!    Började med att möta upp Emma och Petri för att köra skydd med Jamie och Nisse för Jonas. Det var läng...

Presentation


Maja Fredriksson
Achilles - Link - Jamie - Rei

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards