Great Black

Direktlänk till inlägg 19 februari 2010

Nedräkning

Av Maja Fredriksson - 19 februari 2010 13:29

Om veckorna går fort så försvinner helgen innan man ens hinner blinka!

Ikväll ska vi till ridhuset igen, tänkte träna rutan och få till den. Efter det ska Achilles få simma igen. Ser fortfarande en viss skillnad på hur han använder höger och vänster bakben och så länge han snedbelastar blir det uppehåll i agilityträningen.


Har försökt att få till ytterligare simträning hemma. . .

Vi har även börjat nedräkninge till delprov 1 i Räddningen. Lugnet före stormen kan man säga. . .


   


Min distanskurs rullar på och igår satt jag uppe till klockan 03.00 för att hinna lämna in nästa uppgift, två visitkort. Tack för att OS håller mej vaken.


  

 
 
Malin m. Vegas

Malin m. Vegas

19 februari 2010 15:29

haha, söta Ache i badkaret! Ja vi ses ikväll, vi ska oxå träna rutan och lite trampa lock...

http://truefriend.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Tessan

19 februari 2010 17:09

och tack för att du roar mej på mina jobbnätter! haha!

 
Sofie

Sofie

19 februari 2010 17:24

Tyvärr blir det ingen ridhusträning idag, ej heller nästa fredag för mig och Tristan. Tydligen finns det andra saker man måste göra på fredagkvällar? ;)
Jag är absolut för fler gemensamma träningar och då allra helst i skogen :)
Ha så roligt på vallningen i helgen, för det var väl i helgen?!

http://aussiemonster.se

 
Sofie

Sofie

20 februari 2010 11:16

Ojoj, det spred sig fort ;)
Jag och Johan har pratat om det länge, vi är två som tycker om att träna hund men har bara en stackars liten fläck...

http://aussiemonster.se

 
Liza&Lotus

Liza&Lotus

20 februari 2010 16:51

Ja, men han är ju så stor, får inte förväxlas med damp ;) Jag gillar 8:an, men sambon håller benhårt på att svans ska hunden ha så...vi får väl se, hoppas jag inte måste välja nu utan får dispens ett par veckor till, ha ha! Vi måste ju vara i samma grupp på Aussielägret, ska jag vara ensam menar du???

http://www.lizashundar.bloggplatsen.se

 
Linda

Linda

20 februari 2010 21:45

Roligt med räddningen. Hade vi haft tiden hade jag verkligen velat.!

Såg Link vid sushistället i onsdags. Stilig kille börjar det bli.!!!

http://elsabella.webb.se

 
Linda

Linda

21 februari 2010 12:13

Hihi, det var vi det;)

Roligt att ni var iväg på vallning, hua. vädret va ju verkligen inte inbjudande. Men så är det som oftast när man ska träna hund tycker jag.!

Vi har vinteruppehåll nu, dels inga djur och sen råkade jag göra illa mig så det blev veckor i stillhet, nu Australien sen så, är vi igång igen;) Våra får levereras i april, efter det är ni välkomna hem till oss. Vore roligt att ses.!

http://elsabella.webb.se

 
Mariah med Redo

Mariah med Redo

22 februari 2010 18:03

Självklart hänger jag med på räddning! Men jag vill vara i schäferns grupp;)
Ska vi försöka åka och simma någonting innan fredag?

http://teamredo.bloggplatsen.se

 
Linda

Linda

23 februari 2010 10:29

Det gör jag gärna. Vi får höras när jag kommer hem och när fåren är på plats och lite invallade. Vi har tävlat inom asca, nya målet är ett VP till hösten. Hua;)

http://elsabella.webb.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja Fredriksson - 22 december 2017 19:47

Tycker det blir svårare och svårare att sätta mål. Tror mycket beror på att jag inte vet om jag får all tid jag vill och behöver... Men vi gör ett försök!   Link's mål: Nose Work NW1   Jamie's mål: Agility Uppflyttad till agility...

Av Maja Fredriksson - 21 december 2017 21:54

Det har inte blivit många inlägg här i bloggen men jag känner ändå att det är kul att spara målsättningar och utvärdera tävlingsåret. Det har inte blivit många tävlingar under året och egenligen inte många mål uppfyllda...   Links mål: Bruks ...

Av Maja Fredriksson - 12 juni 2017 20:15

Carroll's Rei 4 Sugarwind     Ras: Australian Shepherd Född: 2017-06-12 Vikt:  Höjd:  Färg: Blue merle vit och tanÖgonfärg: Bruna Svans: Kuperad Ögon: Bruna HD: ED: Övrigt:   SKK reg: SE14164/2018 ASCA reg:   Mor: Car...

Av Maja Fredriksson - 1 januari 2017 12:54

Då var det dax att planera och sätta upp lite mål för 2017 års tävlingssäsong. Ibland känns det lite deppigt att inte kunna sätta de mål vi önskar, samtidigt som det skapar det nya utmaningar.    Links mål: Bruks Uppflyttad till elitspår ...

Av Maja Fredriksson - 27 december 2016 22:43

Idag har vi hunnit med både ett skyddspass för Jonas och sedan träffat alla amerikanska aussies i vallhagen. En underbar hunddag från 10-16!    Började med att möta upp Emma och Petri för att köra skydd med Jamie och Nisse för Jonas. Det var läng...

Presentation


Maja Fredriksson
Achilles - Link - Jamie - Rei

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards