Great Black

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Maja Fredriksson - 19 mars 2010 15:27

Äntligen helg igen, tyvärr jobbar jag hela helgen vilket är extra synd eftersom Liza är här från Gotland och hälsar på! Vet i tusan om hon hälsar på just mej men på valparna i alla fall. . .


Haft så mycket i skolan denna vecka så jag har knappt varit utanför dörren. Har i alla fall kört på med Link Springande Kontaktfält. Är både spännande och läskigt vart det ska leda, antingen blir det väl kanon eller så blir det väl pannkaka. Men så kanske det mesta är här i livet.


Vi startade ju i januari så det är lätt att hålla koll på veckorna. Tänk att vi redan har tränat i 11 veckor, tänk vad man lägger ner tid på konstiga saker! Mina grannar (mest pensionärer) är i alla fall roade, de sitter och ugglar i sina fönster när jag är ute och härjar, tur att man har bra grannar.


Som sagt, 11 veckor och plankan ligger på 45 cm. Har svårt att höja mer nu för all snö. Kör 3-4 pass i veckan och varje pass försöker jag minst få till 30 spring, beror på vilken fart han har, jag vill ju ha maxfart hela tiden i min träning. Just nu är han näst intill 100% så det är dax att höja plankan igen. Är ju en bit kvar upp till 120cm.


Svårt att filma men tvingade min sambo igår att göra en insats, och 4 spring fick han med.


Presentation


Maja Fredriksson
Achilles - Link - Jamie - Rei

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards