Great Black

Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av Maja Fredriksson - 1 augusti 2010 19:30

Nu är tävlingarna på Gotland över för denna gång!

I tisdags var jag och Malin till Gagnef och hälsade på Jessica med familj! Vi körde ett kanonpass sök och badade och på kvällen åkte vi oh tävlade agility!


Jerry lyckades få sin första pinne i agilityklass 2. Fick en härlig kommentar av domaren som värmde, "Det är så kul att se er köra, man bara står och njuter"

I hoppklassen gick råttan ur slalomet som var tredje sista hindret vilket gjorde lite ont. . .


Link och jag lyckades i sista loppet knipa åt oss sista pinnen i hoppklass 2 och är numera uppflyttade i klass 3!


Tävlingarna här på Gotland har gått både bra och dåligt (som det oftast går).

Jerry tog sista pinnen i hoppklass 2 och är även han i klass 3!

Link tog sin andra pinne i agilityklass 1! Running har funkat 2/3 lopp och jag är nöjd över hans insatser i klass 3!

Även Achilles har lyckats knipa åt sig en SM-pinne i agilityklass! Min lilla skithund!


Bilder och filmer kommer men just nu sitter jag på mobilt och ikväll ska vi fira med rosé och gå ut och käka!!

Presentation


Maja Fredriksson
Achilles - Link - Jamie - Rei

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards