Great Black

Alla inlägg den 12 februari 2014

Av Maja Fredriksson - 12 februari 2014 11:05

Redan innan lägret hade jag fjärren som prioritetsmoment, minitävlingen visade väldigt tydligt att Links dåliga inställning/attityd i momentet sitter djupt inne. Segt nedläggande, tveksamma skiften och fastnar med hakan i backen och är svår att få igång igen. Det bästa i fjärren just nu är uppsättandet när jag återgår.


Här har vi många många delar att jobba med, ett moment som jag inte heller kommer köra helhet eller lägga in i kedjor än på ett tag. Kan jag få fjärren till ett favoritmoment?!


  • Attityd
  • Nedläggande
  • Fokus i lämnandet
  • Samtliga skiften

Hemma har vi börjat om från början med momentet. Till att börja med ska vi ha en bra attityd, tänka bakåt mycket mer och inte bli för långa i ligg-stå skiftet. Något annat som vi hela tiden måste tänka på är att utöka avståndet! Såhär såg passet ut idag.



Link kändes låg under linförigheten, var inte med mig in på planen. Han kändes trött på söndagen överhuvudtaget. Var ett tag sen han fick jobba en hel helg så kanske inte så konstigt. Vittringen såg ut som väntat. Full fart ut, slarvig och lite plockepin innan näsan åker på och rätt pinne hittas. Ett omtag och en lite sned ingång, men bra fart! Kul att ha det på film, tänkte att jag skulle göra om samma kedja om några månader och se vad träningen gett för resutlat!


Presentation


Maja Fredriksson
Achilles - Link - Jamie - Rei

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards