Great Black

Direktlänk till inlägg 12 februari 2010

Tids nog

Av Maja Fredriksson - 12 februari 2010 15:48

Inga valpar än! Tiden bara kryper fram känns det som. Hade ju hoppats på valpar nu torsdag eller fredag eftersom jag har självstudiedagar men istället blev jag tvungen att faktiskt studera. Men med en rast varje timme så har jag hinnit med att både börja träna in krypet samt nöta på Links SK.


v. 6 - 4 pass

10-15cm höjd

50 repetetioner/pass

1 - 50%

2 - 80%

3 - 90%

4 - 80%

  

Achilles


Link


  




Tids nog får jag tid till annat. . .

 
 
Marie L

Marie L

13 februari 2010 18:56

Vilka härliga bilder på grabbarna bus!
Väntar med spänning på valparna..
Har hört att det är nya "snömängder på G" inom närmaste 10 dagarna, upp tíll 50cm!

http://www.123minsida.se/Minos

 
Liza&Lotus

Liza&Lotus

15 februari 2010 12:09

Såg Maries kommentar, vi har redan 50 cm snö här, skit!
Kom du fram t nåt vettigt när du hade ett inlägg med alla fasta sökrullar, vilken man skulle ha? Jag måste köpa ny rulle innan vi börjar m fasta markeringar igen för den vi har töjer sig om det blir blött. Är det bara Canisrullen som funkar eller hur var det nu?
Hörde för övrigt att du redan valt valp t mig, vilken blev det då? Mina favvon på bilderna just nu är nr 2, 7 och 8. Sambon vägrar hund utan svans, så...Men det vore ju skoj att ha en som kanske inte var exakt likadan som Lotus, fast jag skulle ju ha en blå denna gången så det är ju förstört ändå ;)

http://www.lizashundar.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja Fredriksson - 22 december 2017 19:47

Tycker det blir svårare och svårare att sätta mål. Tror mycket beror på att jag inte vet om jag får all tid jag vill och behöver... Men vi gör ett försök!   Link's mål: Nose Work NW1   Jamie's mål: Agility Uppflyttad till agility...

Av Maja Fredriksson - 21 december 2017 21:54

Det har inte blivit många inlägg här i bloggen men jag känner ändå att det är kul att spara målsättningar och utvärdera tävlingsåret. Det har inte blivit många tävlingar under året och egenligen inte många mål uppfyllda...   Links mål: Bruks ...

Av Maja Fredriksson - 12 juni 2017 20:15

Carroll's Rei 4 Sugarwind     Ras: Australian Shepherd Född: 2017-06-12 Vikt:  Höjd:  Färg: Blue merle vit och tanÖgonfärg: Bruna Svans: Kuperad Ögon: Bruna HD: ED: Övrigt:   SKK reg: SE14164/2018 ASCA reg:   Mor: Car...

Av Maja Fredriksson - 1 januari 2017 12:54

Då var det dax att planera och sätta upp lite mål för 2017 års tävlingssäsong. Ibland känns det lite deppigt att inte kunna sätta de mål vi önskar, samtidigt som det skapar det nya utmaningar.    Links mål: Bruks Uppflyttad till elitspår ...

Av Maja Fredriksson - 27 december 2016 22:43

Idag har vi hunnit med både ett skyddspass för Jonas och sedan träffat alla amerikanska aussies i vallhagen. En underbar hunddag från 10-16!    Började med att möta upp Emma och Petri för att köra skydd med Jamie och Nisse för Jonas. Det var läng...

Presentation


Maja Fredriksson
Achilles - Link - Jamie - Rei

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards