Great Black

Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Maja Fredriksson - 14 juli 2010 00:12

Jag och Pia ligger i hårdträning inför Fagersta och Gotland.

Det finns massor att slipa på och för min del är det väl mest kontaktfält, med samtliga hundar.


Links balans börjar se riktigt bra ut och jag kom på mej själv att inte ens titta om han trampade på nerfarten idag .-)

A-hindret går sämre, tänkte till en början att jag skulle ha 2x2 på den men ändrat mig till running då han har ett bra rörelsemönster, dock har detta gjort honom lite förvirrad och blandar lite hej vilt.


Såhär ser det ut nu (mobilfilmat)



Jerry får mest träna gungan och slalom.

Achilles nöter jag ingenting på, han får simma istället.


Hittade lite fler filmer på mobilen, detta är från i våras när jag, Malin och Pia skulle ta en långpromenad runt dyarna nere på Gröngarn i Enköping. Var en härlig vårpromenad men efter ca. 4 km ändras promenadförhållanderna drastiskt. Vi orkade ju verkligen inte vända och gå tillbaka!





Hittade även lite filmer från när Malin och jag var ut och rekade marken till sökhelgen vi skulle haft med Magnus. Nu kanske alla förstår varför vi ställde in. . .


(det är filmat i Sverige men jag gillar den här låten!)



Presentation


Maja Fredriksson
Achilles - Link - Jamie - Rei

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards