Great Black

Alla inlägg den 23 juli 2010

Av Maja Fredriksson - 23 juli 2010 23:51

I lördags åkte jag, Malin och Sanna till Smedjebacken (Fagersta) för att tävla agility. Jag var taggad som tusan efter många agilitypass på klubben och på att äntligen "få" börja tävla agility med Link.


Första dagen, i lördags slog jag och killarna (Link, Achilles och Jerry) till med full pott, pinnar i alla 5 loppen och därmed flyttade jag upp Link till Hoppklass 2 samt första pinnen i agilityklass 1. Achilles flyttade jag upp till agilityklass 3 och Jerry flyttade jag upp till agilityklass 2 samt tog 2:a pinnen i hoppklass 2.


Andra dagen debuterade jag med Link i hoppklass 2 och tog pinne. Alla Links springande kontaktfält har gått kanon och jag känner mej sååå stolt över min smurf! Snyggt! Tyvärr har vi fått lite småfel här och var, slalom, gungan och oxer. Var så nära att flyttas upp till hoppklass 3 idag. . .


Achilles nollade sitt hopplopp idag, tyvärr är han lite för långsam för att få SM pinne.


Totalt har jag under dessa 5 dagar tagit;

4 pinnar med Link

2 pinnar med Jerry

1 pinne (+ en nolla) med Achilles


Nu ska vi vila ut och ladda om, Gagnef väntar på tisdag och på onsdag åker vi till gotland!


  





Presentation


Maja Fredriksson
Achilles - Link - Jamie - Rei

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards