Great Black

Alla inlägg den 25 maj 2012

Av Maja Fredriksson - 25 maj 2012 10:52

Sommaren är här och jag fyllde 30 år i måndags! Känner mig inte speciellt gammal och ser tydligen inte så gammal ut heller då legetimationen måste visas upp för att få köpa energidryck.


Träningen tuffar på. Det blir en hel del vallning och i helgen har Sugarwinds vallningsläger hos Shania Longyard i Högbo Bruk. Under lördagen kommer jag även köra Jamma då Malin är iväg på spårtävling med Vegas.


Måste försöka ta mig i kragen och komma igång med agilityträningen. Första agilitystart för året blir i Knivsta i juni. 4 månader senare än förra året. Har inte riktigt hittat motivation att köra, vallningen och brukset har tagit över. I brukslydnaden ligger fokus på nya moment som skall och framförgåendet. Nästa vecka drar vi igång med sökarbetet igen!


I april var vi iväg på en mentaldag för Curt Blixt som handlade om Aussiens och dess mentalitet. Jag gjorde minnesanteckningar nästan hela dagen och har nu lyckats skriva ihop dessa. Är Ni intresserade eller nyfikna på rasen så kika gärna här.

Presentation


Maja Fredriksson
Achilles - Link - Jamie - Rei

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards