Great Black

Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av Maja Fredriksson - 30 oktober 2010 00:52

Idag var jag ut till fåren för att träna framförallt, stopp och tempo. Tog ut fåren i stora hagen som ännu inte är färdig, taggtråd ska bli fårstängsel, men man kan ju träna där. En stor hage på 3 ha med stenrös, buskar och mycket öppna ytor. Fåren var överlyckliga och struntade helt i vart jag gick, kanon! Varvade korta pass med vila så fåren fick gå och beta på en gång.


Samtidigt som träningen går frammåt börjar Link även lägga på dövörat och bara vill forsätta, han kan själv. Han tyckte även det var svårt med hämten i annan miljö vilket är superbra att vi kan lägga upp träningen genom att öka svårighetsgraden på detta vis.


Link


Link passar


Bääna betar


Achilles fick följa med . . .

   

 . . . och vet att man får godis om man hoppar upp på stenar!

  

Mina killar



Förra vecakn när jag handlade fick jag syn på det bästaste, JULMUST!


  

Presentation


Maja Fredriksson
Achilles - Link - Jamie - Rei

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Arkiv

Tidigare år

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards